Jeden z największych i najbardziej innowacyjnych Software House’ów w Polsce potrzebował wsparcia w realizacji swoich ambicji w kampaniach zagranicznych.
Jako Horizon Marketing z dumą pełnimy tam rolę „doładowania” do zespołu marketingu i odciążamy go od obowiązków w zakresie realizacji strategii demand generation oraz ABM.
Kampania
- Kampania realizowana bez ograniczeń czasowych
- Klient: Europejski lider rynkowy w dostarczaniu rozwiązań UX
- Kampania w oparciu o zaproponowaną przez nas listę firm do targetowania
- Grupa docelowa w oparciu o stanowiska na poziomie co najmniej managerskim związane z marketingiem, sprzedażą, bądź operacjami
Usługi:
- Stworzenie strategii komunikacji
- Zbudowanie lejka komunikacji w oparciu o ICP
- Realizacja kampanii PPC w LinkedIn Ads
- Consulting z zarządem
- Realizacja kampanii ABM
- Wdrożenie HubSpot CRM & Automation
Nasze podejście:
W momencie pojawienia się Horizon Marketing zależało nam na odpowiednim przygotowaniu się do realizacji kampanii.
Zaczęliśmy od strategii i zbadania komitetów zakupowych, następnie wraz z wewnętrznym zespołem poprawiliśmy analitykę oraz wdrożyliśmy HubSpot CRM aby przyspieszyć pracę na leadach oraz mieć możliwość obserwacji przepływu leada na kazdym etapie.
Kampanię głównie realizujemy w LinkedIn Ads, jednak do tego dochodzą również inne kanały, głównie w celach remarketingu.
Wdrożony został tutaj model klasycznego Demand Generation, więc pierwsze miesiące kampanii to były głównie działania brandingowe.
Jednocześnie wraz z wewnętrznym zespołem contentu wypracowaliśmy coraz to nowe treści, które agresywnie dystrybuowaliśmy wśród ICP klienta. Wyniki okazały się zdumiewające
Wyniki:
pierwsze 6 miesięcy – 46 leadów -> średnio 7,66 leada miesięcznie
7-10 miesiąc – 57 leadów -> średnio 14,25 leada miesięcznie
11-12 miesiąc – 55 leadów -> średnio 27,5 leada miesięcznie
13 miesiąc – 122 leady
I to wszystko w ramach tego samego budżetu, więc można przyjąć koszt leada na tym samym poziomie.
100+
Leadów miesięcznie po wdrożonej metodologii demand generation
$1 000 000
Wartość jedneko z kontraktów
3x
Wzrost firmy